Τα αίτια του τροχαίου, κατά το οποίο τραυματίστηκαν συνολικά 47 άτομα, με το ενδεχόμενο η οδηγός να ενιωσε αδιαθεσία και να έχασε τον έλεγχο του οχήματος, διερευνούν οι αρμόδιες αρχές.
Πώς συνέβη το τροχαίο
Τα λεωφορεία εκτελούσαν τα δρομολόγια 122 και 122Θ.
«Νομίζω ότι είμαστε τυχεροί που δεν είχαμε περισσότερους τραυματισμούς», είπε ο δήμαρχος Βούλας Γρηγόρης Κωνσταντέλλος, μιλώντας στην ΕΡΤ.
Όπως φαίνεται το ένα λεωφορείο τύπου «φυσαρμόνικα» μόλις είχε αποβιβάσει κόσμο σε στάση και εκκινούσε να φύγει, όταν ήρθε ένα μικρότερου τύπου λεωφορείο και έπεσε πάνω του, πρόσθεσε. Όπως είπε με τη μέθοδο της τηλεματικής που εφαρμόζεται μπορεί να διαπιστωθεί με ακρίβεια η τάχος που είχαν τα λεωφορεία.
Τα παραπάνω επιβεβαιώνει και ο οδηγός του πρώτου λεωφορείου, ο οποίος σε δηλώσεις του στον ΣΚΑΙ, είπε ότι το όχημά του μόλις είχε ξεκινήσει από τη στάση και βρισκόταν σε κίνηση, όταν ξαφνικά το δεύτερο λεωφορείο ήρθε με μεγάλη τάχος και έπεσε στο πίσω μέρος του οχήματος.
ΕΔΕ διέταξε ο ΟΑΣΑ
Ο ΟΑΣΑ διέταξε ΕΔΕ για τις συνθήκες, υπό τις οποίες σημειώθηκε το τροχαίο ατύχημα.
Σύμφωνα με την Κοινοπραξία Συγκοινωνιών Αττικής, το δεύτερο λεωφορείο, κινούμενο με κανονική τάχος και σταθερά κάτω του επιτρεπτού ορίου, προσέκρουσε στο πρώτο χωρίς να φρενάρει, όπως προκύπτει από τα στοιχεία τηλεματικής.
Επίσης ανακοινώθηκε ότι:
- Οι δυο οδηγοί είναι κάτοχοι πιστοποιητικού επαγγελματικής ικανότητας με εμπειρία στην εκτέλεση αστικών επιβατικών μεταφορών
- Η οδηγός του δεύτερου λεωφορείου εργάζεται στο συγκοινωνιακό έργο εδώ και μια 5ετία
- Η βάρδια της ξεκίνησε στις 8.00 π.μ και βρισκόταν για κατά πρόσβαση 3,5 ώρες στα καθήκοντά της.
- Τα λεωφορεία είναι σύγχρονης τεχνολογίας, με χρόνο κυκλοφορίας τον Οκτώβριο του 2024
- ‘Ολα τα μηχανολογικά και ηλεκτρολογικά συστήματα, όπως φρένα, ελαστικά, σύστημα διεύθυνσης, είχαν ελεγχθεί και βρίσκονταν σε πλήρη λειτουργία