Μέσω του gov.gr οι ετεροδημότες υποβάλουν αίτηση για δύο περιπτώσεις μεταδημότευσης

2 days ago 6

Ειδικότερα, η απαίτηση υποβάλλεται στο gov.gr, στην ενότητα «Οικογένεια» και στην υποενότητα «Οικογενειακή κατάσταση» ως εξής:

Οι πολίτες εισέρχονται στην υπηρεσία με κωδικούς TaxisNet και τη μεταχείριση κωδικού μιας χρήσης (OTP), ο οποίος αποστέλλεται στον πιστοποιημένο αριθμό κινητού τηλεφώνου του πολίτη στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (ΕΜΕπ - emep.gov.gr).

Κατά την αίτηση, αντλούνται αυτόματα τα απαραίτητα στοιχεία από το Μητρώο Πολιτών, το Φορολογικό Μητρώο και το ΕΜΕπ.

Στη συνέχεια, επιβεβαιώνουν τα στοιχεία μεταδημότευσης, αναρτούν τα απαραίτητα δικαιολογητικά και η απαίτηση διαβιβάζεται αυτόματα στον αρμόδιο Δήμο μέσω του Μητρώου Πολιτών για έλεγχο και διεκπεραίωση.

Τόσο η απαίτηση όσο και η απάντηση του δήμου αναρτώνται στην προσωπική Θυρίδα Πολίτη, στο gov.gr και στο Gov.gr Wallet. Όλα τα έγγραφα φέρουν προηγμένη ηλεκτρονική σφραγίδα του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και διαθέτουν μοναδικό αναγνωριστικό αριθμό επαλήθευσης, και μπορούν να αποσταλούν ηλεκτρονικά ή να κατατεθεί εκτυπωμένο αντίγραφό τους.

Επισημαίνεται ότι η υπηρεσία υλοποιήθηκε στο περιορισμοί συνεργασίας των 2 υπουργείων και εντάσσεται στο έργο «Σχεδιασμός, Υλοποίηση, θέση και υποστήριξη της Παραγωγικής Λειτουργίας της Ενιαίας Ψηφιακής Υποδομής για την Εξυπηρέτηση Πολιτών και Επιχειρήσεων (CRM)», του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0».

Δείτε όλο το άρθρο

© HellaZ.GR.News 2025. Όλα τα δικαιώματα κατοχυρωμένα

-