Το σύστημα αυτό βασίζεται σε μια αναβαθμισμένη έκδοση του ήδη γνωστού υβριδικού συστήματος της εταιρείας, που περιλαμβάνει έναν καινούργιο κινητήρα βενζίνης 2.000 κυβικών και 2 ακόμα πιο εξελιγμένα ηλεκτρικά μοτέρ.

Το καινούργιο Prelude θα ενσωματώνει επίσης και μια καινοτομία: ένα αυτόματο κιβώτιο με λειτουργία S+ Shift mode, που προσομοιώνει χειροκίνητο κιβώτιο τόσο στις αλλαγές ταχυτήτων όσο και στον ήχο, προσφέροντας αυξημένη οδηγική απόλαυση.

Στο εσωτερικό, η σχεδίαση θα βασίζεται στο Civic, αλλά με πιο σπορτίφ χαρακτηριστικά, ενώ η σύνδεση με το Civic δεν θα σταματά εδώ, καθώς τα 2 μοντέλα θα μοιράζονται το ίδιο πλαίσιο.

Στην περίπτωση του Prelude, όμως, το μεταξόνιο θα είναι πιο κοντό και τα μετατρόχια πιο φαρδιά μετατρόχια, ενώ θέλγητρο σε επιμέρους βελτιώσεις η ακαμψία θα είναι αυξημένη.