Το νέο marque του ενιαίου σχήματος παρουσίασε το πρωί της Πέμπτης 10/7, η CEO της Attica Bank, Ελένη Βρεττού, κατά την τακτική γενική συνέλευση των μετόχων σηματοδοτώντας ένα νέο ξεκίνημα για την ελληνική τραπεζική αγορά.
Όπως ανέφερε η κα Βρεττού η τράπεζα αναμένεται να έχει ολοκληρώσει τη λειτουργική της συγχώνευση μέσα στο 2025 και συγκεκριμένα το φθινόπωρο.
Μάλιστα, σημείωσε πως το πιστωτικό ίδρυμα έχει επιτύχει 1 δισ. πιστωτική επέκταση και 2,3 δισεκατομμύρια νέες εκταμιεύσεις το 2024 εκπροσωπώντας το 13,5% της πιστωτικής επέκτασης στο σύνολο της αγοράς σήμερα.
Υπενθυμίζεται πως το χρονοδιάγραμμα για το νέο brand, είχε δώσει η Διευθύνουσα Σύμβουλος της Attica Bank, κυριά Ελένη Βρεττού, ήδη από τα τέλη του 2024 και πλέον το επόμενο βήμα είναι να αλλάξει και η εικόνα των καταστημάτων της τράπεζας, κάτι που αναμένεται να δρομολογηθεί μέσα στο καλοκαίρι.
Παράλληλα, βασικό «στοίχημα» για το 2025 αποτελεί η ενοποίηση των συστημάτων της Attica Bank και της Παγκρήτιας, γεγονός που θα απελευθερώσει δυνάμεις με στόχο την παροχή μιας διευρυμένης γκάμας προϊόντων και την αύξηση των μεριδίων αγοράς.
«Θέλουμε να γίνουμε η καλύτερη τράπεζα»
«Η νέα μας πανομοιότητα εκφράζει τη σχέση εμπιστοσύνης, τη ροή της εξέλιξης και τη δυναμική της κοινής προόδου. Είμαστε δίπλα στον άνθρωπο και οικοδομούμε τη νέα εποχή της τραπεζικής με νέο πρόσωπο, επιστρέφοντας στις βασικές αρχές της σχέσης τράπεζας με πελάτη, μιας σχέσης που χτίζεται στην αμφίδρομη εμπιστοσύνη.Το νέο λογότυπο αποτυπώνει την ένωση των αναγκών των πελατών μας με τις χιλιάδες προοπτικές που τους προσφέρουμε και συμβολίζει έναν δεσμό εμπιστοσύνης», σημείωσε σήμερα η κ. Βρεττού.
Υπενθυμίζεται πως σε προηγούμενες δηλώσεις της προς τους μετόχους, η CEO έδωσε το κηλίδα για τις κινήσεις των επόμενων μηνών και δήλωσε χαρακτηριστικά πως:
«Θέλουμε να είμαστε η τράπεζα που υποδέχεται τους πελάτες της χωρίς ραντεβού»,
Ενώ πρόσθεσε πως παρότι ο στόχος δεν είναι να γίνει η Attica η μεγαλύτερη τράπεζα, «θέλουμε να γίνουμε η καλύτερα τράπεζα» για τον πελάτη.
«Πλέον η τράπεζα έχει την κεφαλαιακή βάση για να προχωρήσει σε επενδύσεις στην τεχνολογία που θα της δώσουν την ικανότητα να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της αγοράς» δήλωσε χαρακτηριστικά.
«Αναβαθμίζουμε τα καταστήματά μας και θα δημιουργήσουμε πλατφόρμες e-banking και mobile banking και προωθούμε λύσεις πληρωμών με POS, λανσάροντας προσεχώς νέα προϊόντα, όπως η χρηματοδότηση έναντι POS και η χρηματοδότηση με εγγύηση μετρητά για την καθημερινότητα, για μικρομεσαίες και πελάτες μας», είπε η κ. Βρεττού.